.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران مازندران ساماندهي مي‌شوند
رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: خبرنگاران مازندران ساماندهي مي‌شوند.
خبرنگاران مازندران ساماندهي مي‌شوند

رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: خبرنگاران مازندران ساماندهي مي‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ‌رستم دهقان با بيان اينكه بعد از آغاز به كار خانه مطبوعات مازندران، چهارشنبه هر هفته جلسات خانه مطبوعات برگزار مي‌شود، افزود: تاكنون 9 جلسه تشكيل شده است.
دهقان با اشاره به اينكه 130 خبرنگار در مرحله دوم وام دريافت مي‌كنند، اظهار داشت: آموزش خبرنگاران در نيمه دوم تير ماه با حضور استادان مجرب كشوري و در سه مقطع مقدماتي، متوسطه و حرفه‌اي و با ارائه مدرك معتبر از سوي اداره كل ارشاد برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه در راستاي هماهنگ كردن فعاليت‌هاي رسانه‌اي جلسه ويژه‌اي با حضور مديران مسئول و سردبيران رسانه‌هاي فعال استان برگزار مي‌شود، تصريح كرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اردوهاي مختلفي براي خبرنگاران استان در طول سال برگزار مي‌شود كه اعزام به نمايشگاه كتاب نخستين اردو بوده است.
دهقان با انتقاد از فعاليت برخي خبرنگاران استان مبني بر اينكه به خبرنويسي اداره‌ها تنزل پيدا كردند، اظهار داشت: با ساماندهي و برگزاري كلاس‌هاي مختلف خبرنگاري سعي در بالابردن جايگاه رسانه‌ها و خبرنگاران داريم.
وي با بيان اينكه فرم‌هاي ويژه سهام عدالت نيز بين نشريات استان توزيع شده است، تصريح كرد: اين فرم‌ها فقط براي دريافت سهام نبوده بلكه يك نوع ساماندهي خبرنگاران را نيز شامل مي‌شود.
دهقان با اشاره به مشكلات خبرنگاران غرب استان خاطر‌نشان كرد: براي حل و پيگيري مشكلات آنها به‌ زودي نمايندگي خانه مطبوعات در غرب مازندران راه‌اندازي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.